Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2014 01:22 - Смисълът ти
Автор: darkrider Категория: Поезия   
Прочетен: 646 Коментари: 0 Гласове:
1



 Ако ни спре часовника в ръката,
ако в момента само не тиктака, то времето за нас нали е спряло,  но дали е някога било реално? Ако във тебе думите живеят и си сигурен, че си свободен ако със сигурност си цял и вечен какво  ще стане ако те излъжат? А ако започнат да те пълнят с друго -  а именно със тяхните неща, с техните си празни думи с техните безсмислени слова Какво ще стане, ако само се окаже място няма в теб за чужди думи и програма, и не можеш ти така напред Дали ще кажеш - не, такъв бях оставете ме и ще покажа - или ще отстъпиш - прав сте, аз пък как да го докажа... И тогава няма ли да станеш  може би различен от сега като времето - реално нереален,  да си от хората измислена игра Вместо да си малка част от нещо няма ли във твоята глава, твоята вселена, лична, само твоята тъга..?   И пак кажи какво е важно, да притежаваш или да принадлежиш виждаш всичкото измислено е явно, не само твоя избор - но и ти. И тогава обясни това съм, това е мойта вяра и любов, какво в това наистина ти вярваш за какво на всичко си готов? А ако вярата ти пък е чужда, не принадлежи ли тя на някой друг, какво реално с теб я свързва, какво измислил си до тук? - И точно тук проблема да е мисъл.. мисъл за самия теб Какво за бога представлявам, какво ме бърка от предмет? Едва ли някой тук ще отговори, най-често те са сметки и числа Ако има с теб кого да спори - то навярно той е твоята душа. Докато ти така я търсиш, си взема всеки по една достатъчно голяма хапка дневно от твоята човещина. И все пак си готов да кажеш ТОВА ЖИВОТА МИ Е ДА да работя с други нереални хора, за да знам по-малко от сега.



Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: darkrider
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16541
Постинги: 15
Коментари: 7
Гласове: 26
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031